ПІБ | предмет викладання | педагогічний стаж | категорія, звання | Тема досвіду | Ким схвалено | ||
Кіриченко Світлана Володимирівна | математика | 28 | Вища, вчитель-методист | «Вплив моніторингових досліджень на підвищення якості освіти в навчальному закладі для обдарованої молоді» | Узагальнено ПР ліцею № 89 протокол № 1 від 09.02.2016 р. | ||
Перепелиця Світлана Олександрівна | Українська мова та література | 19 | Перша | «Формування життєтворчої особистості як складова соціалізації школяра» | Узагальнено ПР ліцею № 89 протокол № 1 від 09.02.2016 р. | ||
Мірошниченко Олена Василівна | Початкові класи | 34 | Вища, старший учитель | «Впровадження здоров’язберігаючих технологій в початковій школі як засіб збереження і зміцнення здоров'я молодших школярів» | Узагальнено МР ліцею № 89 протокол № 1від 01.09.2016р. | ||
Невська Світлана Анатоліївна | Англійська мова, російська мова | 18 | Друга | «Використання інтерактивних методів та технологій на уроках російської мови та літератури з метою підвищення пізнавальної активності учнів» | Узагальнено МР ліцею № 89 протокол № 1 від 01.09.2016р. | ||
Камін Олександр Олександрович | Фізика, астрономія | 26 | Перша | «Розв’язування задач відкритого типу на уроках фізики як ефективний засіб формування та розвитку ключових компетенцій учнів» | Узагальнено ПР ліцею № 89 протокол № 9 від 11.11.2016р. | ||
Ахметова Лілія Фердинатівна | Початкові класи | 17 | Перша | «Особистісно-орієнтований підхід у навчанні» | Рішення ПР ліцею № 89 протокол № 8 від 13.11.2017р. | ||
Жозе да Коста Ганна Олександрівна | Англійська мова | 17 | Вища, старший учитель | «Формування творчої самореалізації учнів основної школи як умова подальшого соціального та особистісного розвитку» | Рішення ПР ліцею № 89 протокол № 8 від 13.11.2017р. | ||
Бондаренко Ірина Станіславівна | Математика | 25 | Вища, вчитель-методист | «Формування ключових компетентностей учнів на уроках математики в умовах НУШ» | Рішення ПР ліцею № 89 протокол №11 від 06.09.2018 р. | ||
Карнацевич Владислав Леонідович | Історія | 14 | Вища категорія, вчитель-методист | Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках історії за допомогою таксономії пізнавальних цілей Б. Блума | Рішення ПР ліцею № 89 протокол № 1 від 18.09.2019 р. | ||
Сарій Тетяна Анатоліївна | Фізика | 33 | Вища категорія, вчитель-методист | Використання ІКТ для формування ключових компетентностей учнів при вивченні фізики | Рішення ПР ліцею № 89 протокол № 2 від 30.10.2020 р. | ||
Осадчук Оксана Вікторівна | Російська мова та література, зарубіжна література | 26 | Вища, старший учитель | Розвиток Soft skills для навчання учнів та роботи педагогів | Рішення ПР ліцею № 89 протокол № 6 від 06.01.2021 р. | ||
Полянська Еліна Іванівна | Образотворче мистецтво | 15 | Вища | Використання технології ВYOD на уроках образотворчого мистецтва | Рішення ПР ліцею № 89 протокол № 4 від 10.11.2020 р. |
2016/2017 навчальний рік
ПРОТОКОЛ від 28.02.2017 № 5
Узагальнення ефективного досвіду роботи педагогів
Полєшко Олена Георгіївна, учитель української мови та літератури ХЛ № 89
Тема досвіду: «Упровадження елементів медіаосвіти на уроках української мови та літератури в умовах інформаційно-освітнього середовища як засіб реалізації багатовекторної моделі ліцейської освіти»
Іванченко Ганна Анатоліївна, учитель англійської мови ХЛ № 89
Тема досвіду: «Формування соціокультурної компетентності учнів при вивченні іноземної мови як основа інтеграції особистості в соціокультурний простір»
Узагальнення ефективного досвіду роботи класних керівників
Перепелиця Світлана Олександрівна, класний керівник 8-А класу ХЛ № 89
Тема досвіду: «Формування життєтворчої особистості як складова соціалізації школяра»
2017/2018 навчальний рік
ПРОТОКОЛ від 27.02.2018 № 5
Узагальнення ефективного досвіду роботи педагогів
Мірошніченко Олена Василівна, учитель початкових класів ХЛ № 89
Тема досвіду: «Впровадження здоров’язбережувальних технологій в початковій школі як засіб збереження і зміцнення здоров'я молодших школярів»
2019/2020 навчальний рік
ПРОТОКОЛ від 22.01.2020 № 4
Узагальнення ефективного досвіду роботи педагогів
Карнацевич Владислав Леонідович, учитель історії ХЛ № 89
Тема досвіду: «Активізація пізнавальної діяльності та моніторинг досягнень учнів на уроках історії за допомогою таксономії пізнавальних цілей Б. Блума. Модель уроку вивчення нового матеріалу та контрольні завдання»
Всеукраїнський конкурс «Учитель року - 2014»
ПРОТОКОЛ від 05.12.2013 № 11
Кіриченко Світлана Володимирівна - директор Харківського ліцею № 89
Тема досвіду: «Створення багатовекторної моделі ліцейської освіти як основи формування компетентної особистості учня і позитивного іміджу навчального закладу»
Всеукраїнський конкурс «Учитель року - 2015»
ПРОТОКОЛ від 17.12.2014 №3
Віценцик Анна Володимирівна - учитель хімії ХЛ №149
Тема досвіду: «Залучення учнів до практичної наукової діяльності через органічне поєднання елементів сучасних педагогічних технологій на уроках хімії та в позаурочний час»
Всеукраїнський конкурс «Учитель року - 2018»
ПРОТОКОЛ від 26.12.2017 № 3
Камін Олександр Олександрович - учитель фізики ХЛ № 89
Тема досвіду: «Розв’язування задач відкритого типу на уроках фізики як ефективний засіб формування та розвитку ключових компетентностей учнів»