Узагальнення досвіду роботи педпрацівників на рівні навчального закладу 2016-2022 рр.

ПІБ предмет викладання педагогічний стаж категорія, звання Тема досвіду Ким схвалено
Кіриченко Світлана Володимирівна математика 28 Вища, вчитель-методист «Вплив моніторингових досліджень на підвищення якості освіти в навчальному закладі для обдарованої молоді» Узагальнено ПР ліцею № 89 протокол № 1 від 09.02.2016 р.
Перепелиця Світлана Олександрівна Українська мова та література 19 Перша «Формування життєтворчої особистості як складова соціалізації школяра» Узагальнено ПР ліцею № 89 протокол № 1 від 09.02.2016 р.
Мірошниченко Олена Василівна Початкові класи 34 Вища, старший учитель «Впровадження здоров’язберігаючих технологій в початковій школі як засіб збереження і зміцнення здоров'я молодших школярів» Узагальнено МР ліцею № 89 протокол № 1від 01.09.2016р.
Невська Світлана Анатоліївна Англійська мова, російська мова 18 Друга «Використання інтерактивних методів та технологій на уроках російської мови та літератури з метою підвищення пізнавальної активності учнів» Узагальнено МР ліцею № 89 протокол № 1 від 01.09.2016р.
Камін Олександр Олександрович Фізика, астрономія 26 Перша «Розв’язування задач відкритого типу на уроках фізики як ефективний засіб формування та розвитку ключових компетенцій учнів» Узагальнено ПР ліцею № 89 протокол № 9 від 11.11.2016р.
Ахметова Лілія Фердинатівна Початкові класи 17 Перша «Особистісно-орієнтований підхід у навчанні» Рішення ПР ліцею № 89 протокол № 8 від 13.11.2017р.
Жозе да Коста Ганна Олександрівна Англійська мова 17 Вища, старший учитель «Формування творчої самореалізації учнів основної школи як умова подальшого соціального та особистісного розвитку» Рішення ПР ліцею № 89 протокол № 8 від 13.11.2017р.
Бондаренко Ірина Станіславівна Математика 25 Вища, вчитель-методист «Формування ключових компетентностей учнів на уроках математики в умовах НУШ» Рішення ПР ліцею № 89 протокол №11 від 06.09.2018 р.
Карнацевич Владислав Леонідович Історія 14 Вища категорія, вчитель-методист Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках історії за допомогою таксономії пізнавальних цілей Б. Блума Рішення ПР ліцею № 89 протокол № 1 від 18.09.2019 р.
Сарій Тетяна Анатоліївна Фізика 33 Вища категорія, вчитель-методист Використання ІКТ для формування ключових компетентностей учнів при вивченні фізики Рішення ПР ліцею № 89 протокол № 2 від 30.10.2020 р.
Осадчук Оксана Вікторівна Російська мова та література, зарубіжна література 26 Вища, старший учитель Розвиток Soft skills для навчання учнів та роботи педагогів Рішення ПР ліцею № 89 протокол № 6 від 06.01.2021 р.
Полянська Еліна Іванівна Образотворче мистецтво 15 Вища Використання технології ВYOD на уроках образотворчого мистецтва Рішення ПР ліцею № 89 протокол № 4 від 10.11.2020 р.

Узагальнення досвіду роботи педпрацівників на рівні району 2016-2021 рр.

2016/2017 навчальний рік

ПРОТОКОЛ від 28.02.2017 № 5

Узагальнення ефективного досвіду роботи педагогів

Полєшко Олена Георгіївна, учитель української мови та літератури ХЛ № 89

Тема досвіду: «Упровадження елементів медіаосвіти на уроках української мови та літератури в умовах інформаційно-освітнього середовища як засіб реалізації багатовекторної моделі ліцейської освіти»

Іванченко Ганна Анатоліївна, учитель англійської мови ХЛ № 89

Тема досвіду: «Формування соціокультурної компетентності учнів при вивченні іноземної мови як основа інтеграції особистості в соціокультурний простір»

Узагальнення ефективного досвіду роботи класних керівників

Перепелиця Світлана Олександрівна, класний керівник 8-А класу ХЛ № 89

Тема досвіду: «Формування життєтворчої особистості як складова соціалізації школяра»

2017/2018 навчальний рік

ПРОТОКОЛ від 27.02.2018 № 5

Узагальнення ефективного досвіду роботи педагогів

Мірошніченко Олена Василівна, учитель початкових класів ХЛ № 89

Тема досвіду: «Впровадження здоров’язбережувальних технологій в початковій школі як засіб збереження і зміцнення здоров'я молодших школярів»

2019/2020 навчальний рік

ПРОТОКОЛ від 22.01.2020 № 4

Узагальнення ефективного досвіду роботи педагогів

Карнацевич Владислав Леонідович, учитель історії ХЛ № 89

Тема досвіду: «Активізація пізнавальної діяльності та моніторинг досягнень учнів на уроках історії за допомогою таксономії пізнавальних цілей Б. Блума. Модель уроку вивчення нового матеріалу та контрольні завдання»

Узагальнення ефективного педагогічного досвіду на рівні району вчителів-учасників районного туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року»

Всеукраїнський конкурс «Учитель року - 2014»

ПРОТОКОЛ від 05.12.2013 № 11

Кіриченко Світлана Володимирівна - директор Харківського ліцею № 89

Тема досвіду: «Створення багатовекторної моделі ліцейської освіти як основи формування компетентної особистості учня і позитивного іміджу навчального закладу»

Всеукраїнський конкурс «Учитель року - 2015»

ПРОТОКОЛ від 17.12.2014 №3

Віценцик Анна Володимирівна - учитель хімії ХЛ №149

Тема досвіду: «Залучення учнів до практичної наукової діяльності через органічне поєднання елементів сучасних педагогічних технологій на уроках хімії та в позаурочний час»

Всеукраїнський конкурс «Учитель року - 2018»

ПРОТОКОЛ від 26.12.2017 № 3

Камін Олександр Олександрович - учитель фізики ХЛ № 89

Тема досвіду: «Розв’язування задач відкритого типу на уроках фізики як ефективний засіб формування та розвитку ключових компетентностей учнів»

Кiлькiсть переглядiв: 224