Ви знаходитесь тут:
- Головна
- Методична робота
Методична робота
Мета:
- підвищення якості методичної роботи;
- підвищення ефективності освітнього процесу;
- стимулювання самоосвіти та творчого пошуку вчителів
Завдання:
- забезпечення освітнього процесу кадрами з відповідною педагогічною освітою;
- забезпечення цілеспрямованого методичного навчання педагогічних кадрів;
- вдосконалення науково-теоретичної, методичної та психологічної підготовки вчителів;
- побудова ефективних взаємин в організації;
- стимулювання вчителів до самоосвіти, активізація їх творчого потенціалу
Завдання ліцею:
- забезпечення реалізації права громадян на доступність та безоплатність здобуття повної загальної середньої освіти;
- виховання громадянина України;
- створення багатовекторної моделі ліцейської освіти;
- виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів і націй;
- формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, особистості, підготовленої до професійного самовизначення;
- виховання в учнів поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов’язків людини і громадянина;
- розвиток особистості учня, його здібностей і обдарувань, наукового світогляду;
- реалізація права учнів на вільне формування політичних і світоглядних переконань;
- виховання свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров’я учнів;
- створення умов для оволодіння системою наукових знань про природу, людину і суспільство.
Філософія освіти ліцею:
- перспективний розвиток ліцею як комплексу науково-академічної освіти;
- універсалізація сучасних педагогічних технологій;
- перехід від моделі педагогічної кваліфікації до моделі педагогічної компетенції;
- розвиток інформаційної інфраструктури;
- створення ринку освітніх послуг;
- інтеграція української освіти в європейський та світовий освітній простір;
- поглиблення зв’язку з наукою;
- генералізація способів управління.
Учитель ліцею: від професіональної самоосвіти до реалізації творчої майстерності
Методична тема Шевченківського району м. Харкова:
"Мотивація як визначальний фактор організації навчальної діяльності учнів та вихованців в умовах змішаного навчання".
Науково-методична тема ліцею:
«Мотивація як визначальний фактор реалізації багатовекторної моделі ліцейської освіти задля формування ключових компетентностей в умовах дистанційного та змішаного навчання».
Кiлькiсть переглядiв: 3343