• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Методична робота

Методична робота

Мета:

- підвищення якості методичної роботи;

- підвищення ефективності освітнього процесу;

- стимулювання самоосвіти та творчого пошуку вчителів

Завдання:

- забезпечення освітнього процесу кадрами з відповідною педагогічною освітою;

- забезпечення цілеспрямованого методичного навчання педагогічних кадрів;

- вдосконалення науково-теоретичної, методичної та психологічної підготовки вчителів;

- побудова ефективних взаємин в організації;

- стимулювання вчителів до самоосвіти, активізація їх творчого потенціалу

Завдання ліцею:

  • забезпечення реалізації права громадян на доступність та безоплатність здобуття повної загальної середньої освіти;
  • виховання громадянина України;
  • створення багатовекторної моделі ліцейської освіти;
  • виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів і націй;
  • формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, особистості, підготовленої до професійного самовизначення;
  • виховання в учнів поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов’язків людини і громадянина;
  • розвиток особистості учня, його здібностей і обдарувань, наукового світогляду;
  • реалізація права учнів на вільне формування політичних і світоглядних переконань;
  • виховання свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров’я учнів;
  • створення умов для оволодіння системою наукових знань про природу, людину і суспільство.

Філософія освіти ліцею:

  • перспективний розвиток ліцею як комплексу науково-академічної освіти;
  • універсалізація сучасних педагогічних технологій;
  • перехід від моделі педагогічної кваліфікації до моделі педагогічної компетенції;
  • розвиток інформаційної інфраструктури;
  • створення ринку освітніх послуг;
  • інтеграція української освіти в європейський та світовий освітній простір;
  • поглиблення зв’язку з наукою;
  • генералізація способів управління.
Учитель ліцею: від професіональної самоосвіти до реалізації творчої майстерності
/Files/images/89методструктура.png
Методична тема Шевченківського району м. Харкова:
"Мотивація як визначальний фактор організації навчальної діяльності учнів та вихованців в умовах змішаного навчання".
Науково-методична тема ліцею:
«Мотивація як визначальний фактор реалізації багатовекторної моделі ліцейської освіти задля формування ключових компетентностей в умовах дистанційного та змішаного навчання».

Кiлькiсть переглядiв: 3343