• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Соціальний захист

Соціальний захист учнів

Соціальний педагог - Ситенко Наталя Миколаївна, тел. 0507651548

Графік роботи:

Понеділок - пятниця - 09:00 - 17:00

/Files/images/FB_IMG_1562963515617.jpg

Графік роботи соціального педагога на 2022/2023 н.р.

Профілактичні, освітні, інформаційно-просвітницькі заходи для учасників освітнього процесу у 2022/2023 н.р.

Методичні вказівки щодо організації роботи з охорони прав дитини, соціального захисту дітей, профілактичної роботи щодо запобігання правопорушень

/Files/images/Untitled11.png Охорона дитинства – система державних та громадських заходів, спрямованих на забезпечення повноцінного життя, всебічного виховання і розвитку дитини та захисту її прав.

Дитинство – найважливіший період у становленні особистості. Саме тоді людина потребує найбільшої уваги та захисту. Від ставлення до дітей, розуміння їхніх проблем, інтересів та потреб, стану охорони дитинства залежить доля кожної людини і розвиток суспільства загалом.

Немає, на жаль, шкільних навчальних закладів, де не навчалися б діти з незахищених категорій. Держава надає таким родинам, де виховуються такі діти, грошову та іншу допомогу. Але цим дітям, родинам, які їх виховують, потрібна ще й педагогічна та соціально-психологічна допомога.

/Files/images/банер.gif

Соціальний педагог - це фахівець з виховної роботи з дітьми, підлітками, молоддю, дорослими, який покликаний створювати сприятливі соціальні, навчально-виховні умови для розвитку і соціалізації особи; це фахівець, який зайнятий у сфері соціально-педагогічної роботи або освітньо-виховної діяльності; він організовує взаємодію освітніх і позашкільних закладів і установ, сім'ї, громадськості з метою створення в соціальному середовищі умов для соціальної адаптації і благополуччя в мікросоціумі дітей і молоді, їх усебічного розвитку.

Відповідно до напрямів діяльності соціального педагога розрізняють такі основні види професійної діяльності :

Організаційно-методична робота

1. Облік учнів пільгових категорій.

2. Визначення методів і форм діагностичної роботи.

3. Визначення методів і форм адаптаційної і корекційно-відновлювальної роботи.

4. Оформлення документів на учнів пільгових категорій.

5. Визначення методів і форм профілактичної роботи.

6. Облік оновлення нормативно-правової бази України відносно професійної діяльності соціального педагога.

7. Облік рекомендацій фахівців інших закладів і установ, пов'язаних з роботою соціального педагога в школі.

8. Ознайомлення і облік новітньої інформації про методи і форми роботи соціального педагога.

9. Розробка власних методичних програм, укладання і публікації напрацьованих теоретичних і практичних матеріалів.

10. Ознайомлення і робота з досвідом колег.

11. Підвищення особистісної і професійної компетентності.

Діагностична робота

Відповідно до наказу МОН від 28.1.06. №864 соціальний педагог, який працює в системі освіти, виконує (окрім інших) ще і діагностичну функцію.Напрями діагностичної роботи соціального педагога :

  • Діагностика певних особистісних рис, які впливають на реакцію при впровадженні освітньо-виховних компонентів.
  • Діагностика особливостей стосунків в сім'ї учнів і вплив цих стосунків на успішність навчання і виховання.
  • Діагностика і фіксація відношення учнів, педагогів, батьків до певних аспектів навчально-виховного процесу.
  • Діагностика і облік учнів, схильних до паління, вживання алкоголю або наркотичних речовин.
  • Фіксація особливостей молодших школярів для конструктивної побудови адаптаційних і корекційних програм.
  • Обстеження житлових умов сімей, де проживають сироти, діти без батьківської опіки.

Консультаційна робота

  • З педагогами - про питання підготовки, організації, реалізації навчально-виховного процесу з урахуванням новітніх педагогічних знань.
  • З батьками - про виховання дитини, про охорону дитинства, нормативно-правову базу (дотримання якої лежить у сфері професійних обов'язків соціального педагога).
  • З учнями - про стосунки з ровесниками, дорослими, про захист своїх прав.
  • З батьками, педагогами - за результатами діагностичної і коректувальної роботи.
  • З нецільовою аудиторією соціального педагога - про співпрацю з підприємствами і організаціями міста.

Відповідно до "Організаційно-методичних вказівок щодо організації роботи з соціального захисту дітей у закладах загальної середньої освіти" до бази даних дітей пільгових категорій входять:

- діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування;

- діти, які виховуються у прийомних сім’ях (ПС) і дитячих будинках сімейного типу (ДБСТ);

- діти-напівсироти;

- діти, реєстрація яких проведена згідно зі ст. 135 Сімейного Кодексу України;

- діти, постраждалі внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС;

- діти-з інвалідністю(які мають посвідчення);

- діти з багатодітних родин;

- діти з малозабезпечених родин;

- діти, батьки яких загинули під час виконання службових обов’язків

- діти військовослужбовців – учасників АТО/ООС

- діти,які виховуються у сім’ях, де батьки мають інвалідність

- діти, які постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів

- діти із сімей внутрішньо переміщених осіб

- діти із родин, що опинились у складних життєвих обставинах.

База даних поновлюється по мірі надходження інформації про зміни соціального статусу дитини.

Телефони довіри

Спеціалізована служба психологічної допомоги «Телефон довіри» Харківського Обласного центра соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді

На які номера можна телефонувати705-04-69
Коли можна телефонуватиЩодня, цілодобово
З яких питань можна звертатисьЕкстрена психологічна допомога

«Телефон довіри» Харківського міського центра соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді «Довіра»

На які категорії клієнтів переважно орієнтований телефонДіти, молодь, жінки
На які номера можна телефонувати771-84-57
Коли можна телефонуватиПо буднях з 9-00 до 17-45
З яких питань можна звертатисьЕкстрена психологічна допомога

Телефон довіри «Від серця до серця»

На які номера можна телефонувати62-50-22
Коли можна телефонуватиЩодня з 18-00 до 6-00
З яких питань можна звертатисьЕкстрена психологічна допомога

Всеукраїнський телефон довіри для дітей та молоді

На які номера можна телефонувати(044) 500-21-80 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів)
На які категорії клієнтів переважно орієнтований телефонДіти й молодь
Коли можна телефонуватиЩодня з 9-00 до 21-00
З яких питань можна звертатисьЕкстрена психологічна допомога

Телефон довіри Центра духовної та соціально-психологічної реабілітації «Еммануїл»

На які номера можна телефонувати751-43-36
Коли можна телефонуватиЩодня, цілодобово
З яких питань можна звертатисьНаркоманія та ВІЧ/СНІД

Національна гаряча лінія з попередження насильства в сім’ї Міжнародного правозахисного центра La Strada-Україна

На які номера можна телефонувати800-500-33-50 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів)
Коли можна телефонуватиКрім воскресіння з 9-00 до 20-00
З яких питань можна звертатисьПопередження насильства в сім’ї

Національна гаряча лінія з попередженню торгівлі людьми Міжнародного правозахисного центра La Strada-Україна

На які номера можна телефонувати500-22-50 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів)
Коли можна телефонуватиЩодня з 9-00 до 20-00
З яких питань можна звертатисьПопередження торгівлі людьми, у тому числі безпечного виїзду й працевлаштування за рубежем
Кiлькiсть переглядiв: 1412