Головним завданням у реалізації превентивного напряму діяльності є створення умов для формування позитивних якостей особистості у процесі різних видів трудової, навчальної, позашкільної та іншої діяльності. Найголовнішим принципом здійснення превентивної діяльності у ліцеї є принцип – «НЕ ЗАШКОДЬ».

Ефективними формами і методами превентивної роботи у ліцеї, в якій активно беруть участь члени «САМ-89», є:
  • бесіди;
  • тренінги;
  • зустрічі з фахівцями;
  • лекції;
  • турніри;
  • конкурси;
  • ділові ігри;
  • семінари;
  • конференції;
  • дискусія;
  • рольові ігри;
  • групова робота;
  • театралізовані форми;
  • літературно-музична композиція;
  • концерти;
  • публіцистичні вистави;
  • ігрові програми;
  • інтерактивні акції;
  • ток-шоу;
  • інтелектуально-пізнавальні форми («Що? Де? Коли?»);
  • конкурси плакатів.
/Files/images/анкет.jpg

/Files/images/анкет3.jpg

/Files/images/blue-hearts-1162059.jpg

Головним завданням учні-члени САМ-89 вважають формування здорового способу життя, для реалізації якого ними проводились:

  • анкетування ліцеїстів.

Учнями САМ-89 було проанкетовано 85 учнів 8-9-х, 11-го класів. На питання, «Які навички ведення здорового способу життя Ви використовуєте регулярно?», 78 % учнів зазначили, що займаються спортом, 70 % - «не палять», 66 % - багато гуляють на свіжому повітрі, однак тільки 48 % ніколи не вживають алкогольні напої, у тому числі слабоалкогольні, 33 % - намагаються не нервувати, уникати стресів, 31 % - дотримуються режиму дня, 30% - виконують ранкову зарядку, бігають. Разом із тим лише 52 % учнів-респондентів відзначили, що погано почувають себе в компанії людей, які палять; 35 % відмітили, що це їх не засмучує; 4 % зізналися, що самі іноді палять. Таким чином, здоров’язбережувальна компетентність опитаних учнів не зовсім сформована.

Серед чинників, які найбільше впливають на свідомий вибір людиною власного способу життя, приклад дорослих обрали 73 % опитаних учнів, 42 % - спосіб життя друзів, 39 % - відмітили впливовість виховних заходів у ліцеї (це дуже приємно), і лише 19 % вважають дієвою пропаганду здорового способу життя через рекламу в ЗМІ. Таким чином, більшість учнів підтверджують, що значна роль у формуванні основ здорового способу життя належить саме виховній роботі в ліцеї та класному керівнику, який її здійснює і має бути прикладом людини з високим рівнем здоров’язбережувальної компетенції.

/Files/images/анкет2.jpg

/Files/images/здор.JPG

  • лекція на тему «Відповідальність неповнолітніх», 6 кл.;
  • круглі столи за темами «Перлини духовності», 5-6 кл.; «Конституція – основний закон держави», 11 кл.;
  • свято сім'ї за темою «Моя родина», 5-6 кл.;
  • бесіда на тему «Правопорушення та юридична відповідальність», 7-8 кл., 10-11 кл.;
  • виховний захід на тему «Культура поведінки школяра», 1-3 кл.;
  • виховні години за темами «Конвенція ООН про права дитини»; «Гендерна рівність», 10 кл.;
  • брейн-ринг «Знавці права», 9 кл.;
  • години спілкування за темами «Торгівля людьми. Чи є це злочином проти людства?», 9 кл.; «Цінність людської особистості» 5 кл.

/Files/images/анкет4.jpg

/Files/images/mini_1.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 292