Реалізацією наставницького напряму у ліцеї опікується центр «Турбота»

(міністр Маяцька Дарина, учениця 11-А класу)

/Files/images/DSC_2221.JPG

Мета і зміст роботи центру:

виховання дбайливого ставлення учнів до оточуючих людей та речей

Задачі центру:

  • виховання в учнів працелюбності, дбайливого ставлення до ліцею, його майна;
  • залучення батьків, учителів, учнів до участі в днях добрих справ, благоустрою території, приміщень;
  • турбота про учнів молодших за віком, про людей похилого віку;
  • сприяння налагодженню взаєморозуміння, взаємоповаги, між усіма учасниками навчально-виховного процесу: діти – педагоги, діти – батьки, батьки – педагоги, діти – діти;
  • розвиток проекту ліцейського самоврядування «Телефон дружнього спілкування»;
  • звітування про проведену роботу на засіданнях Президіуму.
/Files/images/нач2.jpg

/Files/images/перв.jpg

2018/2019 н.р.
8 листопада - акція "Від теплої руки дитини - захисникам моєї України"

/Files/images/від теплої руки дитини захиснику моєї країни.jpg

1 листопада за ініциативи ліцейського самоврядування учні ліцею провели благодійну акцію "Допоможи Харківському зоопарку".
Важливим напрямом наставницької діяльності є шефство над молодшими школярами, яке дозволяє зміцнити інститут наставництва і формувати дружнє середовище в усьому ліцейському колективі.
Мета шефської роботи в ліцеї - надання допомоги учням молодшого віку, мотивація учнів на позакласну роботу, реалізація інтелектуальних і творчих здібностей дітей.
При досягненні мети вирішуються наступні виховні завдання:
  • духовно-моральний розвиток школярів;
  • виховання почуття громадянськості і патріотизму;
  • формування почуття відповідальності;
  • залучення дітей до процесу активної діяльності;
  • організація позаурочного взаємодії учнів середньої та молодшої школи;
  • стимулювання і створення ситуації успіху;
  • організоване проведення вільного часу;
  • створення атмосфери толерантності в дитячому колективі.

Очікувані результати:

  • набуття школярами досвіду соціально активного життя;
  • розвиток творчих здібностей і самореалізація учнів;
  • різноманітність видів діяльності молодших школярів;
  • для молодших школярів - придбання нових друзів, нового життєвого досвіду, додаткову увагу і відчуття потрібності, прояв інтересу до їх життя. Подібне спілкування збагачує, дає дитині позитивний образ дорослої людини, який здатний дарувати турботу, вирішувати побутові питання, прийти на допомогу у важкий момент;
  • для старших школярів - відчуття причетності до проблем молодших дітей, нові почуття і досвід під час спілкування з дитиною, можливість надання реальної допомоги.

/Files/images/IMG_4259.JPG

В основі роботи з дітьми використовуються виховні методи:
  • залучення до діяльності;
  • співробітництво;
  • стимулювання;
  • особистий приклад.
У процесі наставництва діти проявляють свої індивідуальні та творчі здібності, вчаться жити в колективі, з повагою ставляться до людей старшого покоління і піклуються про своїх молодших товаришів. Результатом шефства в молодших класах є перехід до шкільного самоврядування в середній і старшій ланках, що сприяє розвитку у старшокласників упевненості в собі, саме і взаємоповаги, відповідальності за доручену справу.
В обов'язки САМовця-шефа входить:
  • виявлення лідерів класу і з'ясування їх інтересів (чистота і порядок, знання, спорт тощо);
  • запрошення лідерів з підшефного класу на навчальні заняття в тренінговій формі Ради старшокласників.
Всі учні класів діляться на відділи. Кожен відділ бере безпосередню участь в роботі з підшефним класом.

Структура учнівського самоврядування в класі

Співпраця з підшефним класом:

1. Відділ правопорядку: допомога черговому в підшефному класі;

2. Спортивно-оздоровчий відділ: організація зарядки;

/Files/images/DSC_1076.JPG

3. Цивільно-патріотичний відділ: підготовка класних годин на цивільно-патріотичну тему;

/Files/images/IMG_7668.JPG

4. Відділ оформлювання: оформлювальна діяльність;

5. Відділ турботи і доброти: виготовлення подарунків до значимих свят;

/Files/images/IMG_4734.JPG

6. Трудовий відділ: допомога в організації суботників з прибирання території ліцею;

/Files/images/IMG_3423.JPG

7. Кореспондентський відділ (літературний): допомога в оформленні стінгазет, фоторепортажі;

8. Відділ культури і дозвілля (театральний): розробка сценаріїв свят підшефного класу, їх постановка і проведення.

Результатами шефства старшокласників над учнями молодших класів є:

  • отримання досвіду соціальної активності;
  • самореалізація в певному виді діяльності.

Для учнів молодших класів - це:

  • набуття нового життєвого досвіду;
  • відчуття потрібності;
  • формування позитивного образу дорослої людини;
  • урізноманітнення видів позаурочної діяльності учнів початкової школи.

2017/2018 навчальний рік
13 березня учнями ліцею було передано благодійну допомогу Обласному центру соціально-психологічної реабілітації дітей "Гармонія". Протягом місяця у ліцеї проводилась акція зі зборуіграшок, одягу, канцтоварів, побутової хімії, засобів гігієни та іншого, у якій взяли участь учні, батьки, вчителі. Дуже приємно, що практично всі не зашились байдужими!
Вже традиційно учні ліцею організували свято Масляної і для поранених, які проходять лікування у Військово-медичному клінічному центрі північного регіону.

/Files/images/20.jpg

31 січня в рамках участі у міській акції "Гвардійська родина-тобі, Україно", яка проходить за ініціативи голови правління Харківської громадської організації миротворців ООН, учні ліцею передали солодкі подарунки дітям Луганщини.

/Files/images/2.jpg

Учні ліцею привітали з Днем Святого Миколая воїнів АТО, завітавши до Військово-медичного клінічного центру північного регіону.

/Files/images/18.jpg

2 листопада у ХЛ №89 свято Хелоуїн традиційно завершується поїздкою до Харківського зоопарку. Всі гарбузи та інші овочі й фрукти, які зібрали учні ліцею, йдуть на стіл жителям зоопарку. Як говорять працівники зоопарку: "Звірята дуже задоволен!і" А діти щасливі, що вони зробили добру справу.

/Files/images/22853229_547420802269796_1910458031350988542_n.jpg /Files/images/tykvy_0959fc5baf77fea.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 87