/Files/images/Вчителя/IMG_0618(1) copy.jpg

Ветлугіна Валентина Вікторівна - учитель з предмету «Основи здоров’я».

Кваліфікаційна категорія - вища, педагогічне звання - «учитель-методист»

Має почесні звання, нагороди Грамота Головного управління освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації (2004 р.), Грамота управління освіти Харківської місцевої ради (2005 р.)

Ветлугіна Валентина Вікторівна працює у Харківському ліцеї № 89 учителем з предмету «Основи здоров’я», має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та звання «учитель-методист». У навчальній діяльності учитель прагне до урізноманітнення викладання навчального матеріалу шляхом залучення інформаційних технологій, володіє широким спектром стратегій навчання. Уроки Ветлугіної Валентини Вікторівни сприяють розвитку пізнавальних, творчих здібностей учнів, мотивують дітей до пошуку, співпраці та співтворчості.

Ветлугіна Валентина Вікторівна активно використовує інформаційно-комунікаційні технології на усіх видах уроків «Основи здоров’я» та позакласних заходах, що сприяє підвищенню зацікавленості учнів до предмету, формує необхідність здорового способу життя. Саме на цій основі діяльності формується активна, компетентна, творча особистість. Пріоритетними напрямками роботи вчителя є виявлення особистісних рис дитини, творчого потенціалу учнів шляхом самостійної пошукової діяльності.



Підсумки останньої атестації
Підтвердити кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії» та педагогічне звання «учитель-методист».

Тема (проблема) досвіду: «Педагогіка співробітництва на прикладі попередження шкідливих звичок. Превентивне виховання учнів на уроках «Основи здоров’я» з елементами тренінгу».

Вид досвіду – новаторський.

Анотація до досвіду

Ветлугіна Валентина Вікторівна працює над методичною темою - «Педагогіка співробітництва на прикладі попередження шкідливих звичок. Превентивне виховання учнів на уроках «Основи здоров’я» з елементами тренінгу. Провідна ідея досвіду - розвиток пізнавальних, творчих здібностей учнів через використання технічних засобів, мета досвіду - вплив педагогічними методами на свідомий вибір учнями здорової поведінки. Для ефективного рішення цієї ідеї необхідно планувати і здійснювати вплив на сучасну молодь ще до того, як у житті молодої людини виникнуть реальні небезпеки й проблеми зі здоров'ям і поведінкою. На практиці це можна здійснити, застосовуючи педагогічні методи превентивного виховання з елементами тренінгу, що забезпечує набуття необхідних для цього знань, ставлень, умінь і навичок.

Хто і коли вивчав досвід

Досвід узагальнено МР РМК протокол № 3 від 19.12.2012р.;

У якій формі узагальнено досвід – опис.

Ким схвалено досвід:

а) рішенням педагогічної ради навчального закладу;

б) рішенням ради методичного центру управління освіти адміністрації району Харківської міської ради;

Перелік додатків до анотації, що ілюструють досвід:

а) розробки уроків;

б) дидактичний матеріал;

в) фото -, відеоматеріали;

г) список використаної літератури.

Матеріали досвіду зберігаються в методичному центрі управління освіти адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради, методичний кабінет Харківського ліцею № 89 Харківської міської ради Харківської області.

Заходи щодо впровадження (розповсюдження) досвіду:

а) проведено науково-практичний семінар;

б) надається консультативна допомога.

Висновки: досвід Ветлугіної Валентини Вікторівни з теми «Педагогіка співробітництва на прикладі попередження шкідливих звичок. Превентивне виховання учнів на уроках «Основи здоров’я» з елементами тренінгу» розповсюджується у Харківському ліцеї № 89, у Шевченківському районі м. Харкова.

Ветлугіна В.В. у своїй педагогічній праці застосовує методи превентивного виховання учнів на уроках "Основ здоров'я" з елементами тренінгу, дозволяє зробити процес навчання ефективнішим, привабливішим, сучаснішим. Головне, що учням подобаються уроки, на яких вони повною мірою можуть пропонувати свої ідеї, думки і рішення. На таких уроках учні оживають, стають активнішими, починають творчо мислити. Результат такої взаємодії учителя і учня - істотне підвищення якості уроку.

Кiлькiсть переглядiв: 74