Сарій Тетяна Анатоліївна - учитель фізики.
Кваліфікаційна категорія - вища, педагогічне звання - «учитель-методист»
Має почесні звання, нагороди Грамота МОН України (2008р.), відмінник освіти України
Сарій Тетяна Анатоліївна працює вчителем фізики Харківського ліцею № 89 Харківської міської ради Харківської області з 1990 року.
Тетяна Анатоліївна – вчитель фізики вищої категорії, вчитель – методист, має високий рівень науково-методичної підготовки, професійної майстерності.
З 1998 року Сарій Т. А. - член журі районних олімпіад з фізики, з 2010 року - член журі обласного етапу олімпіад з фізики. Тетяна Анатоліївна бере активну участь у роботі районного методичного об’єднання вчителів фізики, є викладачем спецкурсу «Методика викладання фізики» в Харківській Академії неперервної освіти.
Тетяна Анатоліївна користується авторитетом і повагою в колективі та з боку батьківської громадськості.
Підсумки останньої атестації Підтвердити кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії» та педагогічне звання «учитель-методист».
Тема (проблема) досвіду: «Робота з обдарованими учнями з фізики».
Вид досвіду - новаторський.
Анотація до досвіду
Педагогічна технологія «Створення ситуації успіху»
Провідна ідея: майбутнє людської цивілізації залежить виключно від реалізації обдарованості людей.
Головна мета: розробка, впровадження, удосконалення ефективних методичних засобів та технологій навчання, виховання і самовдосконалення обдарованих дітей, створення умов для гармонійного розвитку особистості.
Актуальність проекту полягає в тім, що його реалізація дає можливість:
Хто і коли вивчав досвід
Досвід схвалено педагогічною радою НВК № 89, протокол № 4 від 22.02.2006р.;
Досвід узагальнено і рекомендовано до узагальнення на районному рівні педагогічною радою ліцею № 89, протокол № 12 від 25.11.2005р.;
Досвід узагальнено методичною радою методичного кабінету Шевченківського району, протокол № 4 від 22.02.2006р.
У якій формі узагальнено досвід - опис:
Ким схвалено досвід:
а) рішенням педагогічної ради навчального закладу;
б) рішенням ради управління освіти адміністрації району Харківської міської ради.
Перелік додатків до анотації, що ілюструють досвід - дидактичний матеріал: Сарій Тетяна Анатоліївна є співавтором навчальних посібників «Фізика. 11 клас. Академічний рівень. Збірник задач» (автори Божинова Ф.Я., Карпухіна О.О., Сарій Т.А., рекомендовано до використання у ЗНЗ Лист ІІТЗО від 24.09.2012 № 14.1/12-Г-294), та «Фізика. 11 клас. Академічний рівень. Комплексний зошит для контролю знань» (автори Божинова Ф.Я, Сарій Т.А., Кірюхіна О.О.) (Рекомендовано до використання у ЗНЗ - лист ІІТЗО від 24.09.2012 № 14.1/12-Г-293.
Матеріали досвіду зберігаються: методичний центр управління освіти адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради.
Заходи щодо впровадження (розповсюдження) досвіду:
а) проведено науково-практичний семінар;
б) здійснюється наставництво;
в) надається консультативна допомога.
Висновки: Багаторічний досвід роботи Сарій Тетяни Анатоліївни з розробки та впровадження прогресивних технологій навчання; забезпечення фундаментальної освітньої підготовки; надання учням можливості реалізувати власні творчі здібності на терені дослідницько-пошукової та наукової діяльності; здійснення просвітницької та видавничої діяльності; з координації роботи вчителів, батьків, учнів щодо надання можливості розвитку творчого потенціалу педагогів та учнів ліцею дає підстави для подальшого впровадження та розповсюдження досвіду з вдосконалення роботи з обдарованими дітьми.
Найбільш ефективними методами розповсюдження досвіду вважаємо:
· проведення проблемно-тематичних обговорень психолого-педагогічних та методичних аспектів роботи з обдарованими учнями;
· викладання на курсах підвищення кваліфікації для вчителів міста та області;
· проведення педагогічної практики для студентів фізико-математичних спеціальностей;
· створення творчих груп учителів ліцею для розв’язання методичних проблем, які виникають у роботі з обдарованою молоддю в умовах профільного навчання.