/Files/images/Вчителя/IMG_0602(1) copy.jpg

Літвиненко Ольга Олександрівна - учитель біології.

Кваліфікаційна категорія - вища, педагогічне звання - учитель-методист.

Літвиненко Ольга Олександрівна розпочала педагогічну діяльність на посаді вчителя біології Харківського ліцею № 89 Харківської міської ради Харківської області в 2005 році, проявила себе як творча особистість, досвідчений педагог.

Літвиненко Ольга Олександрівна має достатній рівень науково-теоретичної та методичної підготовки, досконало володіє сучасними ефективними формами і методами організації навчальної діяльності учнів, на високому рівні виконує свої посадові обов’язки.

Ольга Олександрівна бере активну участь в обласних виставках-ярмарках педагогічних ідей та технологій: «Розробки уроків з біології для 7-8 класів», диплом ІІІ ступеня ХІV обласної виставки-ярмарку педагогічних ідей (2007 н. р.); «Методичні розробки позакласних заходів (авторська програма гуртка)», диплом ІІІ ступеня ХVІІ обласної виставки-ярмарку педагогічних ідей (2010 н. р.). Робота Ольги Олександрівни відзначається чіткістю постановки завдань та їх реалізації за допомогою ефективних форм та методів організації навчально-виховного процесу.

Літвиненко Ольга Олександрівна є керівником навчально-методичної кафедри ліцею «Natura», займає посаду класного керівника у 5-А класі та член творчої групи ліцею «Моніторинг якості освіти на основі використання завдань у тестовій формі»

Ольга Олександрівна провела для вчителів біології Шевченківського району:

· педагогічну майстерню за темою: «Творчий портрет вчителя «Технологія організації групової навчальної діяльності школярів як засіб формування інтересу до біології» (2009 р.);

· семінари «Формування навчальних умінь» (2007р.), «Технологія організації навчальної діяльності учнів як засіб формування інтересу до біології» (2009 р.)., "Розвиток інтересу учнів 5-6 класів до біології, як запорука кращого сприйняття та способу зацікавлення до праці (2013 р.).

Літвиненко О.О. має хорошу професійну підготовку, володіє інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно їх використовує та поширює у професійному середовищі; володіє широким спектром стратегій навчання; вміє продукувати оригінальні, інноваційні ідеї. Під час проведення уроків учитель добирає цікаві форми та методи роботи з учнями, враховує індивідуальні особливості дітей. Матеріал викладає доступно, вільно володіє російською та українською мовами. Передає свій педагогічний досвід колегам через проведення відкритих уроків та семінарів.

У педагогічному колективі Літвиненко Ольга Олександрівна зарекомендувала себе як відповідальний працівник, що сумлінно виконує покладені на неї обов’язки.

Підсумки останньої атестації Підтвердити кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії» та присвоїти педагогічне звання «вчитель-методист».

Тема (проблема) досвіду: «Технологія організації групової навчальної діяльності школярів як засіб формування інтересу до біології».

Вид досвіду - узагальнюючий.

Анотація до досвіду «Технологія організації групової навчальної діяльності школярів як засіб формування інтересу до біології», з 2008р., рівень узагальнення

Хто і коли вивчав досвід - досвід вивчається в ліцеї № 89

Висновки: Здійснення особистісно орієнтовного підходу у навчанні зумовлює необхідність удосконалення процесу навчання – першої суспільно-значущої діяльності учнів. Пошук конструктивних шляхів вирішення цієї проблеми на уроках біології привертає увагу до діяльності малих навчальних груп, створення яких відбувається на основі врахування інтересу учнів, спільного спілкування вчителя з учнями; формування особистості, реалізація творчих прагнень. Усе це сприяє досконалій підготовці учнів до олімпіад, турнірів, конкурсів, захисту робіт МАН. З кожним роком заохочених до біології стає більше, результати більш кращими.

Кiлькiсть переглядiв: 59