/Files/images/анна иванченкофото.jpg

Іванченко Ганна Анатоліївна, вчитель англійської мови.

Кваліфікаційна категорія - перша.

Іванченко Ганна Анатоліївна працює над темою узагальнення досвіду «Формування соціокультурної компетентності учнів при вивченні іноземної мови як основа інтеграції особистості в соціокультурний простір». Провідна ідея досвіду педагога – виховання міжнародно-орієнтовної особистості, яка усвідомлює взаємозалежність і цілісність світу, необхідність міжкультурного співробітництва для розв’язання глобальних проблем людства.

Результатом є розвиток інтелектуальних здібностейта творчого потенціалу учнів. Пріоритетними напрямками роботи учителя є створення на уроціумов, щоб урок іноземної мови став дослідженням, яке дозволяє дітям використовувати знання з різних предметів, а також створити умови для іноземної комунікації, використовуючи інтерактивні технології.

Досвід роботи Іванченко Ганни Анатоліївни з формування соціокультурної компетентності учнів знайшов підтримку серед учнів та їх батьків, адже система роботи учителя на уроках англійської мови активізує пізнавальну діяльність, розкриває їх творчий потенціал, стимулює до самостійної та пошукової роботи.

Підсумки останньої атестації. Встановити кваліфікаційну категорію «Спеціаліст першої категорії».

Тема (проблема) досвіду: «Формування соціокультурної компетентності учнів при вивченні іноземної мови як основа інтеграції особистості в соціокультурний простір».

Вид досвіду – новаторський.

Анотація до досвіду.

Усвідомлюючи, що чужа культура засвоюється тільки в процесі діяльності, особливо за умов, коли навчання іноземній мові відбувається, здебільшого, в немовному оточенні, ми визначаємо мету педагогічного досвіду як формування в учнів соціокультурних компетентностей як основи розвитку соціального потенціалу особистості в умовах євроінтеграційних процесів.

Для досягнення поставленої мети визначено наступні завдання:

• формувати стійку навчальну мотивацію учнів;

• створювати атмосферу співробітництва;

• виховувати культуру мовної поведінки;

• розвивати творч іздібності школярів;

• спонукати учнів до роботи з додатковою літературою, комп`ютерними програмами, мережею Інтернет;

• моделювати реалії соціокультурної ситуації, які сприяють формуванню громадянської позиції учнів.

Хто і коли вивчав досвід.

Досвід узагальнено педагогічною радою ліцею № 89, протокол № 10 від 10.11.2015р.;

У якій формі узагальнено досвід – опис.

Ким схвалено досвід:

а) рішенням педагогічної ради навчального закладу;

Перелік додатків до анотації, що ілюструють досвід – розробки уроків.

Матеріали досвіду зберігаються в методичному центрі управління освіти адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради.

Заходи щодо впровадження (розповсюдження) досвіду–участь в Конкурсі «Учитель року- 2016».

Висновки: досвід Іванченко Ганни Анатоліївни з теми:«Формування соціокультурної компетентності учнів при вивченні іноземної мови як основа інтеграції особистості в соціокультурний простір» розповсюджується в Харківському ліцеї № 89, у Шевченківському районі м. Харкова. Іванченко ганна Анатоліївна керівник методичної кафедри «Lingva».

2012/2013 р.- переможець конкурсу інтегрованих уроків «Про мій Харків- моїм учням», диплом І ступеню, районний етап.

2012/2013 р.- учасник конкурсу на кращий дистанційний курс.

Іванченко Ганна Анатоліївна брала участь у Міжнародній конференції «Сучасні підходи до навчання іноземним мовам: шляхи інтеграції школи та вищих навчальних закладів». Має друковані роботи :

Графічний організатор як засіб організації самостійної роботи учнів на уроках іноземної мови.//Збірник матеріалів до ІІІ Міжнародної конференції «Сучасні підходи до навчання іноземним мовам: шляхи інтеграції школи та вищих навчальних закладів».-Х., 2013.

Використання інтелект карт з метою організації самостійної роботи учнів ліцею на уроках англійської мови.// Матеріали ІV Міжнародної конференції «Сучасні підходи до навчання іноземної мови:шляхи інтеграції школи та ВНЗ».-Х., 2014.

2013/2014 н. р. робота учителя за темою «Виховний потенціал інтегрованого уроку» посіла ІІІ місце у районному етапі конкурсу педагогічних ідей та технологій.

23.08.2013 вчитель провела заняття з підготовки до олімпіади з англійської мови для переможців ІІІ етапу олімпіади на базі ХНУ ім. Каразіна.

2013/2014 р. - переможець конкурсу інтегрованих уроків «Про мій Харків - моїм учням», диплом І ступеню, районний етап.

Кількість призерів районного етапу предметних олімпіад:

2013 р. -1

2015/2016 р.- 2

Кiлькiсть переглядiв: 85